بسترهاي سرمایه گذاري جمعی به سـایت هـایی تبـدیل شـده انـد کـه مـردم مـیتواننـد هـم از ایده هاي نو حمایت مالی انجام دهند و هم براي محصولات یا خـدمات خـود بـه دنبـال جـذب سرمایه باشند. در سالهـاي اخیـر، تجربیـات موفـق بسـیاري در خصـوص ایـن نـوع جـذب سرمایه گذاري گزارش شده و افراد بسیاري جهت جلب سرمایه گذاري به ایـنگونـه سـایتهـا مراجعه کرده اند؛ اما علیرغم رشد چشمگیر استقبال افراد در نقش سرمایه گـذار یـا در نقـش جذب کننده سرمایه، میزان درصد پروژه هـاي موفـق بـه جلـب کامـل سـرمایه، رشـد کاهنـده داشته است. این چالش به دلیل عدم آگاهی و تجربه کـافی از نحـوه راه انـدازي پـروژه هـا در سایت هاي سرمایه گذاري جمعی توسط افراد ایجاد شـده اسـت. بـه ایـن منظـور، در پـژوهش کنونی با استفاده از ویژگی هاي هوش تجاري، ابتدا یک مدل جامع براي مسـئله پیشـگویی در کسب وکار هدف بر اساس شاخص هاي کلیدي عملکرد ارائه شـده اسـت.
پیوند کوتاه :
http://new.itrc.ac.ir/fa/node/44433
پیوند کوتاه کپی شد
نویسنده(ها)
محمدرضا شیخ عطار ، حمزه خواستار ، رضا یوسفی زنوز
زبان مقاله
فارسی
دسته بندی
مقاله