Zendex اتوماسیون هوش مصنوعی cleverly را برای پیشبرد خدمات به مشتریان راه اندازی می کند
استارت آپ Zendexبه دنبال افزایش قابلیت های خدمات رسانی به مشتریان است و امروز از خرید راه اندازی هوش مصنوعی در مراحل اولیه به صورت هوشمندانه خبر داد.
پلتفرم محصول Cleverly مجموعه ای از قابلیت های مجهز به هوش مصنوعی را ارائه می دهد ، از جمله عملکرد تریاژ برای برچسب گذاری خودکار درخواست های خدمات ورودی برای طبقه بندی گردش کار. این استارتاپ همچنین دارای همان چیزی است که از آن به عنوان تقویت انسان با استفاده از هوش مصنوعی با قابلیت کمک نماینده خود یاد می کند که هدف آن کمک به نمایندگان خدمات مشتری در ارائه پاسخ مناسب به سوالات است.
فناوری این شرکت قبلاً با Zendesk و Salesforce ادغام شده است. Shawna Wolverton ، EVP محصول Zendesk ، در نامه ای به TechCrunch خاطرنشان کرد که این دو شرکت در آینده خدمات مشتری مشترک هستند.
ولورتون گفت که هوش مصنوعی این توانایی را دارد که به تیم های تجربه مشتری کمک کند تا خدمات عالی به مشتریان ارائه دهند. او انتظار دارد که نسل بعدی تجربیات عالی مشتریان با استفاده از نرم افزارهای هوشمند ایجاد شود و به این ترتیب انسان ها و هوش مصنوعی بتوانند با هم همکاری نزدیکی داشته باشند تا این امر را در مقیاس بزرگ ارائه دهند.
Zendesk در حال حاضر دارای مجموعه ای از قابلیت های مجهز به هوش مصنوعی است که می تواند به سازمانها در خودکارسازی مکالمات مشتری ، افزایش بهره وری نمایندگان و افزایش کارایی عملیاتی کمک کند ، از جمله Answer Bot ، که یک چت بات برای تعاملات مشتریان است که پاسخ هایی را از پایگاه دانش Zendesk تهیه می کند.
ویژگی Zendesk's Content Cues AI-powered به نوبه خود به بررسی خودکار بلیط های پشتیبانی کمک می کند و همچنین می تواند مناطقی را مشخص کند که محتوا در مرکز راهنمایی شرکت به روز می شود تا برای کاربران مفیدتر باشد.
225000607.026