WPP برای افزایش بهره وری از فناوری هوش مصنوعی satalia را خریداری کرد

شماره :
41737
آخرین به روزرسانی :
سه شنبه 1402/06/28 ساعت 16:38
دسته بندی

WPP برای افزایش بهره وری از فناوری هوش مصنوعی satalia را خریداری کرد

WPP با اضافه کردن شرکت فناوری هوش مصنوعی (AI) Sataliaامپراتوری گسترده خود را مدرنیزه می کند.

Satalia به عنوان ارائه دهنده راه حل های هوش مصنوعی که توسط یادگیری ماشین و بهینه سازی هدایت می شود ، کسب و کارهایی را از شرکت هایی از جمله BT ، DFS و Unilever به دست آورده است تا مهارت های خود را در بهبود استراتژی ها و کارآیی کسب و کار مشتریان تقویت کند.

این معامله باعث می شود که Satalia به Wunderman Thompson Commerce بپیوندد و به عنوان مرکز تخصصی هوش مصنوعی برای همه آژانس های WPP عمل کند.

Satalia بیش از هشتاد نفر را در سراسر اروپا مشغول به کار می کند و بیشتر بخاطر محصولات نیروی کار و تحویل شهرت دارد.

Satalia Delivery ، در عین حال ، زمان بندی و مسیرهای حمل و نقل وسایل نقلیه را در زمان واقعی با سفارشات بهینه می کند و افرادی مانند DFS ، Selecta و سوپر مارکت های زنجیره ای استرالیا Woolworths را جذب می کند.

تسلط Satalia در تدارکات و مدیریت زنجیره تامین باعث شده است تا توسط تسکو برای تدوین راه حل تحویل آخرین کیلومتر خود استفاده شود.

223000602.219

X