FedEx سیستم تحقق تجارت الکترونیکی AI-Robotics را راه اندازی می کند
FedEx Ground ، زیرمجموعه FedEx ، سیستم روباتیک جدیدی را با قابلیت هوش مصنوعی اجرا کرده است که روزانه هزاران بسته کوچک را اداره می کند ، زیرا به دنبال نوآوری های جدید برای پاسخگویی به تقاضا در تحویل تجارت الکترونیکی است.
سیستم Berksshire Grey's RPSi می تواند بسته های کوچک را به صورت خودکار انتخاب ، شناسایی ، مرتب سازی ، جمع آوری و ذخیره کند ، فرآیندی که به طور سنتی پردازش شده و به صورت دستی مرتب می شود. این سیستم می تواند طیف وسیعی از بسته های معمول ، از جمله کیسه های پلی اتیلن ، لوله ها ، پستل های پر شده و موارد دیگر را اداره کند.
سیستم جدید RPSi از رشد تجارت الکترونیکی پشتیبانی می کند.
FedEx می گوید این فناوری جدید کارآیی های لازم را برای تسهیل رشد سریع تجارت الکترونیکی معرفی می کند و هزاران بسته را بصورت خودکار در روز اداره می کند و آنها را برای حمل و نقل بعدی به هاب ها و ایستگاه ها در سراسر شبکه FedEx Ground مرتب می کند. او افزود که اتوماسیون بیشتر و پیاده سازی روبات ها ایمنی ، کارایی و بهره وری را بهبود می بخشد.
FedEx Ground انتظار دارد که سیستم RPSi را به طور گسترده ای در سراسر شبکه خود راه اندازی کند ، به طوری که تاسیسات مربوط به امکانات مرتب سازی در لاس وگاس و کلمبوس ، اوهایو در ماه های آینده برنامه ریزی شده است.
225000523.201