کوکاکولا و پپسی از هوش مصنوعی برای نوآوری استفاده می کنند
به گفته گرگ چمبرز ، مدیر جهانی نوآوری دیجیتال در کوکاکولا ، "هوش مصنوعی پایه و اساس همه چیزی است" که شرکت کوکاکولا انجام می دهد.
شرکت ها به طور فزاینده ای از هوش مصنوعی برای تولید محصول و جمع آوری بینش های اساسی استفاده می کنند. و یک راه اساسی در اینجا تحقیق در مورد مصرف کننده است.
از نظر تاریخی ، چنین تحقیقاتی شامل گرفتن اطلاعات از نظرسنجی ها بوده است که همیشه قابل اعتماد نیستند.
بنابراین ، شرکت های تولید کننده نوشیدنی استفاده از هوش مصنوعی را برای جمع آوری چنین بینشی انتخاب کرده اند. به عنوان مثال ، پپسی كو از Tastewise ، ابزاری AI برای شناسایی و پیش بینی روند غذایی استفاده می كند.
کوکاکولا همچنین از هوش مصنوعی برای نظارت و تجزیه و تحلیل شبکه های اجتماعی برای درک مصرف کنندگان خود استفاده می کند. این شرکت برای آگاهی از چگونگی بحث و به اشتراک گذاری محصولات خود در رسانه های اجتماعی ، بیش از 40 "مرکز اجتماعی" ایجاد کرده است که از طریق شرکت نرم افزاری آمریکایی Salesforce مبتنی بر ابر ، داده ها را جمع آوری می کند و آنها را برای اطلاعات تجزیه و تحلیل می کند.
همچنین از فناوری تشخیص تصویر برای هدف قرار دادن کاربرانی که به طور بالقوه می توانند مشتری این شرکت باشند استفاده می کند.
به عنوان مثال ، کوکا کولا تبلیغات مربوط به مارک چای سرد خود را با جستجوی تصاویر ارسال شده توسط کاربران هدف قرار داد ، که نشان می دهد آنها چای سرد را دوست دارند یا الگوریتم ها را با آرم های مارک های رقیب تشخیص می دهند.
ثابت شد که انجام این کار راهی کارآمد برای مدیریت درآمد تبلیغاتی شرکت است.
221000414.032