پیش بینی نیازهای مشتریان با هوش مصنوعی

شماره :
41695
آخرین به روزرسانی :
سه شنبه 1402/06/28 ساعت 16:38
دسته بندی

پیش بینی نیازهای مشتریان با هوش مصنوعی

هرگونه تعامل با مشتری به تجربه آنها، مثبت یا منفی می افزاید. گاهی اوقات مشتری شما فقط به سرعت کمک می خواهد. در این موارد ، ربات های دارای هوش مصنوعی (AI) موثر و کارآمد هستند. اما گاهی اوقات این مشتریان نیاز به تعامل با یک شخص واقعی دارند. صرف نظر از اینها ، آنها می خواهند احساس ارزشمندی کنند. و در حالی که هوش مصنوعی ممکن است نتواند همدلی خود را ابراز کند ، راه حل هوش مصنوعی مناسب می تواند تجربیات همدلانه مرکز ارتباط شما را بدون توجه به اینکه مشتری شما چگونه می خواهد درگیر شود ، تسهیل کند.

هوش مصنوعی به شما امکان می دهد تجربیات را در مقیاس وسیع با درک حجم عظیمی از داده ها شخصی سازی کنید. با استفاده از آن می توانید نیازهای مشتریان خود را پیش بینی کنید. برنامه های هوش مصنوعی کل سفر مشتری را شامل می شود. این به شما امکان می دهد مکالمات را در سراسر کانال های تعامل درک کرده و نمایندگان خود را با گردش کار کارآمد تقویت کنید.

هوش مصنوعی بهترین گزینه بعدی را بر اساس ترجیحات مشتری و اهداف تجاری شما تفسیر ، پیش بینی و توصیه می کند. در پس زمینه به طور خودکار تصمیم گیری در مورد زمان دسترسی ، زمان انتقال تعاملات به ربات و زمان هدایت آنها به یک عامل کار می کند. هوش مصنوعی در طول سفر مشتری و کارمند اجرا می شود - ارتباط متقابل را با بینش هایی که به کارکنان کمک می کند با همدلی درگیر شوند ، متصل می کند. تجربیات زمان واقعی را که باعث ایجاد اعتماد می شود شخصی سازی و تنظیم می کند-و بهینه سازی نتایج با تجزیه و تحلیل پیش بینی و یادگیری ماشین وفاداری مشتری را تضمین می کند.

برای بهبود تجربه مشتری ، هوش مصنوعی مشتریان را به طور مداوم و همزمان در سراسر کانال ها درگیر می کند. با اتصال همه داده های مربوطه در تعاملات زمان واقعی ، تاریخی و ناهمزمان ، فروش ، بازاریابی ، خدمات ، کانال های دیجیتالی و صوتی ، تعاملات انسانی و ربات ها-و همچنین CRM و سایر سیستم های داخلی-هوش مصنوعی می تواند اطمینان خاطر مشتریان را تضمین کند.

با افزایش رقابت و انتظارات مشتریان ، مقیاس بندی یک کسب و کار بدون کمک هوش مصنوعی بسیار دشوارتر است و رهبران کسب و کار در حال درک این نیاز به هوش مصنوعی برای برآوردن خواسته های مشتری هستند. بهبود تجربه مشتری در صدر لیست سرمایه گذاران در زمینه هوش مصنوعی قرار دارد.

225000614.016

X