پنج نوآوری برتر هوش مصنوعی در صنعت مسافرت و هتلداری

شماره :
41390
آخرین به روزرسانی :
سه شنبه 1402/06/28 ساعت 16:36
دسته بندی

پنج نوآوری برتر هوش مصنوعی در صنعت مسافرت و هتلداری

-دستیاران هوش مصنوعی برای رزرو: دستیاران هوش مصنوعی و چت ربات‌های هوشمند جای آژانس‌های مسافرتی را گرفته‌اند که به مسافران اجازه می‌دهند با استفاده از اینترنت پرواز و محل اقامت خود را رزرو کنند. این چت ربات های هوش مصنوعی در سایت های رسانه های اجتماعی مستقر شده اند تا تجربه رزرو شخصی تری را به کاربران ارائه دهند.

-ربات‌ها برای خدمات مشتری: ربات‌ها برای فیلتر کردن خدمات مشتری در صنعت مسافرت، با حذف نیاز به عوامل انسانی استفاده می‌شوند. از آنها برای دانستن اطلاعات یا تلاش برای یافتن دروازه در یک ترمینال شلوغ استفاده می شود. هتل ها نیز به همین دلیل از ربات ها برای کمک به مشتریان استفاده می کنند.

-برنامه‌ریزی شخصی سفر: برنامه‌ریزی سفر احتمالاً با افزایش برنامه‌های تلفن همراه که می‌توانند برنامه‌ریزی سفری انتها به انتها شخصی‌سازی شده ارائه دهند، تغییر خواهد کرد. این برنامه‌ها ممکن است شامل قابلیت‌های جدیدی مانند ردیابی سلامت مسافران با ادغام با فناوری‌های پوشیدنی و توصیه مناطق امن سفر باشد. هوش مصنوعی می تواند رضایت مشتری بهتری را برای برنامه ریزی سفر فراهم کند.

-اپلیکیشن‌های واقعیت افزوده: هوش مصنوعی به واقعیت افزوده منجر شد که می‌تواند درک افراد از محیط را هنگام مشاهده از طریق دستگاه‌های اختصاصی یا تلفن‌های هوشمند افزایش دهد. بیشتر گام‌های مسافر به سمت برنامه‌های مسافرتی با قابلیت واقعیت افزوده، بی‌معنا به نظر می‌رسد. همه آنها از برنامه های AR برای بهبود تجربه کلی بازدیدکنندگان با تعامل و اطلاعات در دسترس فورا استفاده می کنند.

-مدیریت شهرت آنلاین: با کمک هوش مصنوعی، شرکت ها اکنون می توانند به راحتی نظرات مشتریان خود را زیر نظر بگیرند. هوش مصنوعی شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا از نظرات، خدمات و سایر موارد ذکر شده در مورد برند مطلع شوند. هوش مصنوعی می تواند نظرات و نظرات مشتریان را مشاهده کند که برای یک انسان ممکن نیست. با استفاده از این فناوری، هتل ها و خطوط هوایی به راحتی می توانند به بازخورد منفی مشتریان پی ببرند و بر اساس آن پاسخ دهند.

224000915.009

X