هوش مصنوعی کیفیت خدمات را اندازه گیری می کند

شماره :
41434
آخرین به روزرسانی :
سه شنبه 1402/06/28 ساعت 16:36
دسته بندی

هوش مصنوعی کیفیت خدمات را اندازه گیری می کند

اخیرا TT Ventures، شرکت سرمایه‌گذاری مخاطره‌آمیز Türk Telekom، علاوه بر سرمایه‌گذاری‌های مالی با مدل سرمایه‌گذاری منحصربه‌فرد خود، پشتیبانی‌های مختلفی از استارت‌آپ‌ها از جمله در زمینه‌هایی مانند فروش، بازاریابی، زیرساخت‌ها و فناوری از طریق شرکت مادر خود ارائه می‌کند.

استارت آپ QuantWifi که در زمینه مخابرات فعالیت می کند، یکی از چهار استارتاپی است که توسط TT Ventures روی آن سرمایه گذاری شده است.

این شرکت راه‌حل‌های مبتنی بر یادگیری ماشینی و ابری را توسعه می‌دهد که کیفیت اتصالات بی‌سیم داخلی و اتصالات اینترنتی را برای شرکت‌های مخابراتی ارائه‌دهنده خدمات اینترنت اندازه‌گیری می‌کند تا راه‌هایی را برای رفع مشکلات شناسایی و توصیه کند.

یعنی هوش مصنوعی با انجام کنترل کیفی خدمات، مزیت رقابتی ارائه می کند.

در چارچوب همکاری، QuantWifi به اندازه گیری و بهبود رضایت از اتصال بی سیم (Wi-Fi) مشتریانی که خدمات اینترنتی از Türk Telekom ارائه می دهند، ادامه می دهد.

در عین حال فعالیت هایی را برای عرضه محصولات خود به بازارهای جهانی به ویژه شرکت های مخابراتی اروپا و خاور دور انجام می دهد.

به‌ویژه در طول همه‌گیری ویروس کرونا، هدف استارت‌آپ به حداکثر رساندن رضایت مشتری با اندازه‌گیری تقاضای رو به رشد اینترنت و تجربه اتصال Wi-Fi مرتبط است. از سوی دیگر، B2Metric که در زمینه هوش مصنوعی فعالیت می‌کند، از پلتفرم تفسیر رفتار مشتری مبتنی بر هوش مصنوعی و زیرساخت خودکار یادگیری ماشین برای ایجاد راه‌حل‌هایی برای مواردی مانند گردآوری داده‌ها از منابع مختلف، تمیز کردن و پیش‌بینی‌های آینده استفاده می‌کند.

223000829.218

X