هوش مصنوعی در دندانپزشکی
هوش مصنوعی در دندانپزشکی منجر به درک مشترک بین مصرف کنندگان ، دندانپزشکان و بیمه گران می شود.
مزایای مصرف کننده :
هوش مصنوعی زمینه را برای مصرف کنندگان فراهم می کند ، آنها را در فرآیند تصمیم گیری در مورد درمان های احتمالی قرار می دهد و-تقریباً در زمان واقعی-به آنها اطلاع می دهد که چقدر بیمه پرداخت می کند و چه چیزی از جیب مورد نیاز است. این می تواند با ارائه یک تجربه قابل پیش بینی ، مصرف کنندگان را قدرتمند کند. پروتکل های درمانی فردی آنها بر اساس توصیه دندانپزشک آنها و بهترین شیوه های داده محور است که توسط AI جمع آوری و ارائه شده است.
مزایای دندانپزشکان :
دندانپزشکان متوجه می شوند که هوش مصنوعی می تواند به آنها در ارائه راهنمایی های واضح تر در مورد گزینه های درمان و روش های درمانی برای بیمارانشان کمک کند. هوش مصنوعی به تعامل آنها با مصرف کننده و شرکت بیمه کمک می کند. دندانپزشکان می توانند از هوش مصنوعی برای ارائه مشاوره در زمان واقعی استفاده کنند که بر اساس داده های عینی است که از بررسی نتایج بیماران با شرایط مشابه به دست می آید.
مزایای بیمه گذاران :
از نظر بیمه ، هوش مصنوعی هم سرعت و هم کارایی را در تعیین خسارت افزایش می دهد. تنظیم چندین ادعا در مدت زمان کوتاه می تواند به ساده سازی روند و جلوگیری از خطای انسانی کمک کند ، مانند ادعاهای با اطلاعات مفقود شده که اغلب باعث تأخیر در تصمیم گیری می شود.
ما وارد فصل جدیدی از دنیای راه حل ها و مزایای دندانپزشکی شده ایم. در سایر رشته ها ، ما رایانه هایی داریم که مشکلات بینایی ، از دست دادن استخوان و سایر مشکلات معمول پزشکی را اندازه گیری می کنند. همان هوش مصنوعی را می توان در دندانپزشکی به کار برد و به همسویی همه طرف های درگیر در مناسب بودن مراقبت کمک می کند.
201000517.188