هشتمین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می شود
به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات، برگزاری این دوره از مراسم که برعهده معاونت فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات است، از 14 مهرماه آغاز و تا30 آبان ادامه دارد که پس از ارزیابیهای لازم و مشخص شدن نتایج، در مراسمی در نیمه دوم اسفند ماه سال جاری، شرکتهای برتر در این حوزه معرفی می شوند.
در همین زمینه، شنبه گذشته جلسه ای برای توجیه مدیران کیفیت شرکتهای متقاضی برگزار و نکات مهم و راهنماییهای لازم درباره مراحل مختلف این جایزه به شرکت کنندگان تشریح شد.
جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات با تصویب سازمان ملی استاندارد از سال 90 آغاز و تاکنون هفت دوره آن برگزار شده است.
جایزه مذکور در سال گذشته با حضور 15 شرکت برگزار و در مجموع از سال 90 تاکنون تعداد 146 شرکت در این جایزه بخشی حضور یافته که مهم ترین آنها اپراتورهای تلفن همراه، FCPها و شرکتهای SAP و بانکداری الکترونیک بودند.
در هفتمین دوره این جایزه که سال گذشته برگزار شد، «گروه فنآوری ارتباطات و اطلاعات (شاتل)» و «موسسه فرهنگی دیجیتال کلید طلایی جهان معاصر» رتبه اشتهار به کیفیت چهار ستاره و «معاونت بانکداری الکترونیکی بانک آینده»، اشتهار به کیفیت 3 ستاره و همچنین «شرکت سفیر آبی آرام» و «شرکت حلما گستر خاورمیانه»، رتبه اشتهار به کیفیت 2 ستاره را به دست آوردند.