هتل Newquay برای اولین بار در بریتانیا از ربات هوش مصنوعی برای رزروهای خود استفاده کرد
هتلی واقع در Newquay، Cornwall، اولین هتل در بریتانیا است که یک ربات چت هوش مصنوعی جدید را برای رزرو خود آزمایش می کند.
چت بات در نیوزلند در سال 2019 برای هتلداران ایجاد شد و از آن زمان به فعالیت در 12 کشور گسترش یافته است و به صدها هتل خدمات ارائه می دهد.
دیوید تامپسون، مدیر اجرایی و یکی از بنیانگذاران Book me Bob، گفت:"Book me Bob توسط افرادی که در صنعت هتلداری کار میکنند توسعه داده شده است، تا فشارهایی را که کارکنان تحت تاثیر آنها قرار دارند را درک کنند.
ربات چت با استفاده از ترکیبی از هوش مصنوعی و تعامل انسانی، با پاسخ دادن به بیش از 130000 سوال مرتبط با هتل از طریق وب سایت هتل، در زمان، هزینه و استرس صرفه جویی می کند و نیاز به تماس های تلفنی و تعاملات ایمیلی را کاهش می دهد.
این سفر مهمان را افزایش می دهد و دسترسی فوری به اطلاعات را فراهم می کند.
پس از یک دوره راه اندازی اولیه، Book me Bob با درجه بالایی از استقلال کار می کند و به طور مداوم یاد می گیرد زیرا تعاملات از طریق سیستم ایجاد می شود. "
آقای تامپسون افزود: «ما نگرانیهای صنعت در مورد رفاه کارکنان را درک میکنیم که در حال حاضر اهمیت ویژه دارد.
اکثر هتل ها از کمبود کارکنان رنج می برند که به طور گسترده گزارش شده است، و Book me Bob با در نظر گرفتن این موضوع توسعه یافته است.
پایگاه مشتریان فعلی ما تا 25 درصد کاهش در حجم تماس های غیرمجاز گزارش کرده است. با اجازه دادن به ربات چت برای رسیدگی به سؤالات آنلاین، کارکنان آزادند تا به سرنخهای واجد شرایط توجه بیشتری نشان دهند.»
225000816.331