نحوه استفاده از هوش مصنوعی در روابط عمومی
با پیشرفت تکنولوژی ، بسیاری از شرکت ها به عنوان وسیله ای برای کمک به ساده سازی فرایندهای تکراری و یافتن کارایی در هر کجا می توانند ، از هوش مصنوعی استفاده می کنند.
بخش روابط عمومی متفاوت نیست ، زیرا شرکت های روابط عمومی به دنبال راه هایی برای استفاده از هوش مصنوعی برای جنبه های خاصی از تجارت هستند که می توانند از عملکردهای هوش مصنوعی بهره مند شوند.
نحوه پذیرش هوش مصنوعی:
شرکتهای روابط عمومی می توانند از استفاده از هوش مصنوعی سود ببرند ، به ویژه هنگامی که صحبت از حجم زیادی از اطلاعات مورد نیاز برای مرتب سازی است. شرکتهای روابط عمومی باید همیشه در جریان آخرین روندها و اخبار باشند ، که می تواند برای کارکنان خسته کننده باشد زیرا اطلاعات به دلیل حجم زیاد اطلاعات موجود از دست می رود یا درگیر مطالب نامربوط می شوند. با استفاده از هوش مصنوعی ، شرکت ها می توانند تمام اطلاعات موجود در هر پلتفرم دیجیتالی را با سرعت بسیار بالا جستجو کرده و با برنامه ریزی ربات برای جستجوی کلمات یا عبارات خاص ، هرگونه محتوای مربوط به مشتریان خود را بیرون آورند.
این امر باعث می شود که فقط محتوای مهم برای شرکت روابط عمومی پرچم گذاری شود. هوش مصنوعی همچنین می تواند برای نظارت بر پوشش رسانه ای محصولات رقابتی و رقبای مشتری مورد استفاده قرار گیرد.
ربات های هوش مصنوعی می توانند برای ردیابی برداشت رسانه ها برای مشتریان خود شرکت های روابط عمومی و همچنین رقابت مشتریان آنها استفاده شوند.
نه تنها می توان از هوش مصنوعی برای ردیابی پوشش رسانه ای برای مشتریان خود با اسکن پوشش خبری استفاده کرد ، بلکه می تواند هرگونه روند موضوعاتی را که شرکت روابط عمومی می خواهد جلوتر از آنها باشد ، ردیابی کند.
هوش مصنوعی با فرایند خودکار اسکن اطلاعات ، می تواند بهترین زمان روز را برای انتشار مطبوعات ، پست های رسانه های اجتماعی و سایر راههای تعامل با مخاطبان هدف خود ، بر اساس زمان تعامل افراد با اطلاعات و چه پلتفرمی یا وسایل ارتباطی بیشترین تعامل را دریافت می کند.
208000511.062