مایکروسافت پلتفرم مجهز به هوش مصنوعی TWO HATرا خریداری کرد
مایکروسافت امروز اعلام کرد که Two Hat، یک پلتفرم تعدیل محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی را به مبلغ نامشخصی خریداری کرده است.
به گفته دیو مک کارتی، مدیر بخش خدمات محصول ایکسباکس، این خرید فناوری، قابلیتهای تحقیقاتی، تیمها و زیرساختهای ابری هر دو شرکت را ترکیب میکند تا به مشتریان فعلی و جدید Two Hatدرمایکروسافت خدمت کند.
در چند سال گذشته، مایکروسافت و TWO HAT با هم همکاری کردهاند تا فناوری تعدیل پیشگیرانه را در تجربههای بازی و غیربازی پیادهسازی کنند تا محتوای مضر را قبل از رسیدن به اعضای جوامع ما شناسایی و حذف کنند.
مایکروسافت با این خرید میخواهد شرایط مدیریت محتوا در سرویسهای گیمینگ خود را بهبود بخشیده و این فناوری را در آینده به بخش خدمات مصرفی بیاورد.
اهالی ردموند برنامههای بزرگی برای بخش خدمات مصرفی دارند و چند وقت پیش یکی از مدیران سابق اوبر را استخدام کردند تا مدیریت اپلیکیشنهای مصرفی این شرکت را برعهده بگیرد.
افزون بر این، مایکروسافت در چند وقت اخیر سعی داشته سرویسهای اجتماعی بزرگی مثل تیک تاک، پینترست و دیسکورد را خریداری کند.
ساتیا نادلا پیشتر گفته بود که این شرکت مایل به جذب تولیدکنندگان محتوا و جوامع کاربری بزرگ است. پس طبیعی به نظر میرسد که فناوری مدیریت محتوا هم در این مسیر نقش مهمی ایفا کند.
شرکت Two Hat مشتریان خاص خود را دارد و قرار نیست خدمترسانی به آنها را متوقف کند.
مککارتی میگوید: «با این خرید به جوامع آنلاین جهانی کمک خواهیم کرد تا فضایی ایمنتر داشته باشند و پذیرای هر کسی باشند که به دنبال مشارکت، پیشرفت و ترقی است.»
شرکت Two Hat با استفاده از هوش مصنوعی به دستهبندی و فیلتر میلیاردها تعامل انسانی در پیامها، تصاویر، نامهای کاربری، ویدیوها و غیره میپردازد .
223000809.187