فیس بوک خط تولیدعینک های هوشمند Ray-Ban Storiesرا راه اندازی کرد
رسانه اجتماعی گلیات روز پنجشنبه (9 سپتامبر) از راه اندازی Ray-Ban Stories خبر داد ، عینک های هوشمندی که روش های جدیدی برای عکس گرفتن و فیلمبرداری ، تماس گرفتن و گوش دادن به موسیقی ارائه می دهد.
این عینک که از طریق مشارکت فیس بوک و EssilorLuxottica عرضه می شود و به قیمت 299 دلار به فروش می رسد ، برای خرید آنلاین و در فروشگاه های منتخب در ایالات متحده ، استرالیا ، ایتالیا ، کانادا ، ایرلند و انگلستان در دسترس خواهد بود.
فیس بوک در اطلاعیه خود می گوید: "دوربین های دوگانه 5 مگاپیکسلی Ray-Ban Stories به شما امکان می دهد لحظات زندگی را از دیدگاه اول شخص منحصر به فرد ثبت کنید." "شما می توانید به راحتی دنیا را آنطور که می بینید ضبط کنید ، عکس بگیرید و تا 30 ثانیه فیلم را با استفاده از دکمه ضبط یا هندزفری با دستورات صوتی دستیار فیس بوک تهیه کنید."
عینک هایStories Ray-Ban با برنامه View جدید فیس بوک سازگار است و به کاربران امکان می دهد داستان ها و خاطرات خود را با دوستان و دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی ، در فیس بوک و همچنین Instagram ، WhatsApp ، Messenger ، Twitter ، TikTok ، Snapchat و دیگران به اشتراک بگذارند.
"از ابتدا ، ما Ray-Ban Stories را با رعایت حریم خصوصی طراحی کردیم ، و ویژگی های داخلی متعددی را برای کنترل و آرامش خاطر صاحبان دستگاه و تماشاچیان اضافه کردیم."
مطالعه اخیر نشان داد که کاربران خواهان رسانه های اجتماعی مانند توییتر و فیس بوک هستند که در آن از دارای هویت واقعی برخوردار باشند.
217000621.044