سال 2022 شاهد رونق هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی در رسانه و سرگرمی خواهیم بود
نقش هوش مصنوعی و ML در صنعت رسانه و سرگرمی در سال 2022 به طور قابل توجهی افزایش خواهد یافت .
پیشبینی میشود در سال 2022 با گنجاندن فناوری تبلیغات ویدیویی، درآمد از 9.5 میلیارد دلار فراتر رود.
با توجه به فشارهای رقابتی ناشی از خدمات مستقیم به مصرف کننده، کاهش هزینه ها، محدود کردن انحراف و استخراج ارزش بیشتر از مشتریان فعلی برای متصدیان فعلی به یک ضرورت تبدیل شده است.
نقش AI/ML در اینجا برای هدف قرار دادن بهتر خانواده ها با تبلیغات، خودکارسازی گردش کار بیشتر و امنیت بهتر محتوا و خدمات اپراتورها افزایش می یابد.
هم چنین AI/ML نقش فزایندهای در فضای فناوری تبلیغات برای بهبود شخصیسازی و آگهیهای آگاه از زمینه خواهد داشت و به عنوان زمینهای برای تمایز عمل میکند.
این امر به ویژه پس از تغییرات در دستگاههای ردیابی شخص ثالث (یعنی شناسه برای تبلیغکنندگان (IDFA) و کوکیهای شخص ثالث) و افزایش تمرکز بر حریم خصوصی بسیار مهم است.
نتیجه این روندها این است که به دلیل تغییر چشم انداز حریم خصوصی، بازار تبلیغات به همان شدتی که برخی از آن می ترسیدند آسیب نبیند.
225001005.372