دکتر واعظی از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بازدید کرد
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر واعظی در این بازدید با اهدای شاخه گل از همکاران مرکز روابط عمومی تقدیر کرد و گفت: رسانه یکی از ارکان نظام محسوب می شود و در بیست ماه گذشته همواره رسانهها در پوشش اخبار همکاری خوبی داشتند و با حفظ بیطرفی، توانستند نقش خوبی در این زمینه داشته باشند.
وی با تقدیر از زحمات رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت به ویژه در انجام هماهنگی روابط عمومیهای شرکتها و سازمانهای زیر مجموعه اظهار داشت: جهت تکریم ارباب رجوع سامانه 195 را در یک سال و نیم پیش راه اندازی کردیم که روزانه بیش از 1000 تماس با این سامانه صورت می گیرد و با دیجیتالی شدن همه مراحل پاسخ به درخواست همکاران با سرعت و نهایت ظرف دو هفته صورت می گیرد.
دکتر فرنقی زاد رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی نیز در سخنانی با اشاره به این که در سالی که به نام همدلی و همزبانی نامگذاری شده است گفت: دولت یازدهم به بخش روابط عمومی توجه خاص دارد و از این رو تعامل خوبی با رسانهها داشته است.
رییس مرکز روابط عمومی با اشاره به توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات و تاثیر آن در فضای رسانه ای گفت: امروز دیگر هر فردی در جامعه یک خبرنگار است و می تواند با بهره گیری از شبکههای اجتماعی و ارتباطی در انتشار موضوعات مختلف نقش موثری داشته باشد.
وی در عین حال رویکرد روابط عمومی وزارت ارتباطات را مبتنی بر روابط عمومی الکترونیک خواند و گفت: با راه اندازی صفخات مختلف در شبکههای اجتماعی کلوب، آپارات، تبیان زیگور، لنزور، بیسفون و فناورانه گامهای اولیه حرکت به سمت روابط عمومی الکترونیکی را برداشته ایم.
گفتنی است، همزمان با روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی، وزیر ارتباطات از اپلیکیشن اندروید «فناورانه» برای اطلاع رسانی و ارتباط با کاربران تلفن همراه و نیز کانال رسمی وزارت ارتباطات در شبکه اجتماعی موبایلی بیسفون و نیز سایت جدید سامانه پاسخگویی ۱۹۵ رونمایی کرد.