خودکارسازی تبلیغات با هوش مصنوعی Knorex XPO
شرکت Knorex آخرین نوآوری خود را با استفاده از فناوری KAIROS AI خود برای تولید خودکار تبلیغات بومی رونمایی کرده است.
این راه حل اکنون در پرچمدار Knorex XPO، پلت فرم اتوماسیون ابری بازاریابی متقابل مبتنی بر هوش مصنوعی در دسترس است. ایجاد تبلیغات بومی مانند یک کار ساده به نظر می رسد. با استفاده از موتور AI اختصاصی Knorex، اکنون تولید تبلیغات می تواند سریعتر و آسان تر از همیشه باشد. نرم افزار KAIROS URL مقصد ارائه شده را تجزیه و تحلیل میکند و در عرض چند ثانیه پنج نوع تبلیغات با خلاقیتها، سرفصلها و متنهای بدنه متفاوت ایجاد میکند. بازاریابان میتوانند آنهایی را انتخاب کنند که به بهترین وجه با کمپین تبلیغاتی آنها مطابقت دارند و در عین حال انعطافپذیری برای تغییر بیشتر آنها را حفظ میکنند. این اتوماسیون به کاهش بیش از نیمی از زمان مورد نیاز برای ایجاد تبلیغات کمک می کند.
مدیر این شرکت می گوید :"شرکای تجاری ما، از جمله آژانسهای تبلیغاتی و شرکتها با این وظیفه ضروری، پیش پا افتاده و در عین حال حیاتی تولید تبلیغات در کانالهای برنامهای، فیسبوک، گوگل، لینکدین و سایر کانالهای تبلیغاتی مواجه بودند. آنها نزد ما آمدند تا ببینند چگونه میتوانیم به خودکارسازی آن کمک کنیم.تیم ما با بهره گیری از سال ها تخصص تحقیق و توسعه در زمینه هوش مصنوعی / یادگیری ماشینی، تولید زبان طبیعی (NLG) و تشخیص تصویر، این کار را انجام داد و این راه حل پیشرفته را ابداع کرد که اکنون می تواند به خودکارسازی تولید تبلیغات از جمله کمک کند. "
پیشنهاد کپیها، تصاویر و عنوان آگهی بالقوه، که به ارائه گزینههایی برای تسریع فرآیند تولید آگهی کمک میکند.
تبلیغاتی که انتخاب میشوند هر زمان که به صورت زنده منتشر شوند اندازهگیری و ردیابی میشوند تا دادههای تعامل واقعی را ارائه کنند که موتور AI KAIROS ما از آن برای بهینهسازی در بهبود تولید تبلیغات استفاده میکند.
هدف Knorex XPO افزایش کارایی بازاریابان و آزاد کردن منابع از طریق خودکار کردن بسیاری از فرآیندها و وظایف خسته کننده و در عین حال ضروری است. با این قابلیت جدید، بازاریابان میتوانند نقشهای خود را سادهتر کنند و بر ارزشهای بالاتر و کارهای استراتژیک مانند توسعه و برنامهریزی کمپین تمرکز کنند.
225001014.380