به گزارشMambu و Google Cloud هوش مصنوعی در آینده به بانک ها قدرت بیشتری خواهد داد
شرکت Mamba و Google cloud گزارش جدیدی منتشر کردند مبنی بر اینکه هوش مصنوعی تجربیات شخصی را ارائه می دهد و دنیای بانکداری را آنطور که می شناسیم تغییر می دهد.
ایجاد این تغییر ترکیبی از نیروهای مخرب در بازار است. این گزارش نشان میدهد که همهگیری باعث افزایش تقاضای مصرفکنندگان برای خدمات مالی همیشه روشن، شخصیشده دیجیتالی و اول تلفن همراه شده است.
برخلاف 20 سال پیش، بانک های سنتی دیگر برای کسانی که به دنبال جابجایی یا مدیریت پول خود هستند، مورد استفاده قرار نمی گیرند.
با دسترسی بهتر به خدمات ابری و افزایش رقابت از سوی موج جدید فینتکها بانکهای فعلی در معرض تهدید قرار میگیرند زیرا مشتریان به سمت بانکهای نئو و رقبای دیجیتالی روی میآورند که به دنبال تجربه مشتری بهتر و خدمات مبتنی بر ابزارهای کاربردی هستند. با وجود مقررات اختصاصی که اکنون برای فینتکها و بانکهای دیجیتال در برخی حوزههای قضایی در حال ظهور است، این یک مورد سازگاری یا مرگ برای بازیکنان فعلی است.
با حدود یک میلیارد تراکنش کارت اعتباری هر روز، بانک ها به یکی از بزرگترین حجم داده های مشتریان در هر صنعت دسترسی دارند. با استفاده از هوش مصنوعی، بانک ها می توانند از این اطلاعات برای باز کردن بینش ها و رشد بی نظیر استفاده کنند.
یوجین دانیلکیس، مدیر عامل شرکت مامبو، گفت: «این گزارش به جهانیان نشان میدهد که بانکها در ابتدا برای ارائه خدمات ایجاد شدهاند، دیگر وجود ندارد. بانکها که از لحاظ تاریخی برای ماندگاری ساخته شدهاند، امروز باید برای تغییر ساخته شوند. اگر بانک های سنتی بخواهند خود را به عنوان شرکای سبک زندگی، متناسب با نیازهای بانکداری مدرن مشتریان خود، تغییر دهند، باید به سرعت – و بدون ترس، تکامل یابند."
اخیرا، IBS Intelligence گزارش کرده است که Mambu، پلتفرم بانکداری SaaS بومی ابری پیشرو در بازار، همراه با پلتفرم SaaS تصمیم گیری مبتنی بر هوش مصنوعی پیشرفته Rich Data Corporation (RDC)، قرار است راه حل های اعتباری نوآورانه را در بخش خدمات مالی محلی فعال کند.
210000805.320