بانک آمریکا قابلیت های افزایش یافته را برای راه حل های قابل مطالبه هوشمند معرفی می کند
بانک آمریکا مجموعه ای از قابلیت های پیشرفته را برای راه حل های مطالبات هوشمند خود معرفی کرده است که به مشتریان امکان می دهد در پرداخت ها و داده های حواله از ابزارهای پرداخت محلی به زبان چینی ساده ، چینی سنتی ، کره ای و زبان تایلندی ، علاوه بر انگلیسی استفاده کنند.
مطالبات هوشمند یک سرویس جامع مطالبات با استفاده از فناوری های هوش مصنوعی و یادگیری ماشین است. این اطلاعات پرداخت ورودی و جزئیات حواله مربوطه را از کانال ها و منابع مختلف پرداخت سازماندهی می کند ، سپس این پرداخت ها را با فاکتورهای باز مطابقت می دهد.
با تقریبا 100٪ قابلیت ضبط اطلاعات ، این راه حل می تواند اطلاعات پرداخت غنی تری را ارسال کند ، که امکان مطابقت به موقع و دقیق پرداخت ها و فاکتورها را برای مشتریان شرکتی فراهم می کند. با استفاده از یادگیری ماشین و تشخیص الگو ، Intelligent Deductions3 داده های کسر از پرداخت های دریافتی را ضبط می کند. سپس این اطلاعات را مطابقت داده و اعتبار می بخشد ، و در نتیجه حل دقیق تر و سریعتر مطالبات و افزایش بازپرداخت بدهی های ناشی از آن منجر می شود.
در آسیا ، بسیاری از شرکتهای بزرگ با عملیات پیچیده هنوز با چالش هماهنگی دستی پرداختها با فاکتورهای باز روبرو هستند. این کار هم زمان بر است و هم نادرست. ردپای جهانی به شرکتها این امکان را می دهد که این راه حل را در سطح بین المللی شامل 13 مکان در آسیا و اقیانوسیه (از جمله نیوزلند) پیاده کنند.
به طور کامل با پلت فرم بانک آمریکا CashPro یکپارچه شده و به شرکت ها اجازه می دهد از طریق یک ورود به سیستم دسترسی داشته باشند. ماژول تجزیه و تحلیل اضافی به شرکت ها اجازه می دهد تا روند پرداخت مشتریان خود را درک کنند.
ویژگی های آگنوستیک بانک این امکان را به شرکت ها می دهد تا آن را به آسانی با سیستم عامل های فعلی خود ادغام کنند. ماژول کسرهای هوشمند در داخل راه حل یکپارچه شده و به راحتی فعال می شود تا یک فرآیند آشتی کامل به صورت خودکار را فراهم کند.
210000631.220