اوراکل از هوش مصنوعی برای خودکارسازی بخش هایی از بازاریابی دیجیتال استفاده می کند
شرکت اوراکل (ORCL.N) روز دوشنبه از سیستم جدیدی رونمایی کرد که از هوش مصنوعی برای خودکارسازی بخش های اصلی کمپین های بازاریابی دیجیتال استفاده خواهد کرد.
اوراکل که زمانی به دلیل نرم افزار پایگاه داده شناخته می شد ، در حال رقابت با شرکت هایی مانند Adobe Inc (ADBE.O) و Salesforce.com Inc (CRM.N) برای فروش نرم افزارهای مبتنی بر ابر است که برای بازاریابی محصولات تجاری به مشاغل استفاده می شود که معمولاً هزاران دلار هزینه دارد.
بر خلاف کمپین های بازاریابی که هدف آنها افزایش آگاهی از نام تجاری است ، هدف کمپین های تجاری که به کسب و کار و تولیدمی پردازند چیزی است که بازاریابان آن را "رهبری واجد شرایط" می نامند، یعنی شخصی که فروشنده می تواند برای شروع به کار با آن تماس بگیرد. مکالمه ای که در نهایت به فروش تبدیل می شود. سرنخ های با کیفیت پایین هزینه دارند زیرا وقت فروشندگان را هدر می دهند.
سیستم بازاریابی تلفیقی اوراکل از هوش مصنوعی برای جمع آوری خودکار کمپین های بازاریابی و تعیین اینکه آیا افرادی که با ایمیل یا تبلیغات در ارتباط هستند ممکن است در نهایت یک محصول را خریداری کنند یا خیر ، اطلاعات تماس خود را به تیم های فروش ارسال کنند ، استفاده می کند.
برای انجام این کار ، سیستم داده های منابع مختلف را جذب می کند.
برخی از داده ها ، مانند لیست مخاطبین ایمیل ، از مشتریان Oracle که از سیستم استفاده می کنند ، می آید و برخی دیگر از منابع عظیمی شامل داده های شخص ثالث که اوراکل در سال های اخیر برای توسعه تجارت تبلیغات دیجیتالی خود جمع آوری کرده است ، بدست می آید.
213000630.075