اطلاع‌رسانی مناسب به‌نحوی باشد که منجر به جلب اعتماد مخاطبان و همکاران گردد

شماره :
42014
آخرین به روزرسانی :
سه شنبه 1402/06/28 ساعت 16:39
دسته بندی

اطلاع‌رسانی مناسب به‌نحوی باشد که منجر به جلب اعتماد مخاطبان و همکاران گردد

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر یزدانیان امروز به‌مناسبت روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط‌عمومی در جمع همکاران دفتر ریاست و روابط‌عمومی حاضر و ضمن تقدیر از زحمات ایشان، گفت: تلاش های خوبی صورت می‌گیرد، اما ضروری است تا اطلاع‌رسانی ها به ‌سرعت و به گونه ای اثربخش انجام شود.

رئیس پژوهشگاه ارتباطات ادامه داد: در هر سازمانی هر چقدر ستاد قوی‌تر عمل کند و انگیزه بیشتری داشته باشد، صف نیز با انگیزه بهتری عمل خواهد کرد و قطعاْ روابط‌عمومی نقش کلیدی در تسهیل این موضوع و ایجاد انرژی و انگیزه برای مجموعه صف و ستاد داشته باشد.

دکتر یزدانیان ادامه داد: در حوزه روابط‌عمومی انتظار می‌رود طی روندی دقیق و سریع، فعالیت‌های پژوهشگاه به گونه ای اثربخش اطلاع‌رسانی گردد.

وی در ادامه با اشاره به لزوم افزایش اعتماد مجموعه همکاران به پژوهشگاه گفت: یکی از اقدامات بسیار تاثیرگذار همکاران در حوزه دفتر ریاست و روابط‌عمومیُ تقویت اعتماد همکاران و کارکنان به مجموعه و سیستم مدیریت آن است. اطلاع از تصمیمات هیئت‌رئیسه و هیئت‌ امنا و جلسات مدیران ارشد، می‌تواند منجر به همدلی و همراهی مجموعه کارکنان گردد که قطعا مسیر تحولات ‍‍پژوهشگاه را سرعت بیشتری می‌دهد.

دکتر یزدانیان یکی از رخدادهای مهم ماه‌های اخیر را ادغام دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات در پژوهشگاه دانست و گفت: تجمیع این دو بخش می‌تواند منجر به تجمیع نیروهای خلاق و پرکار گردیده و توانمندی بخش‌های مختلف از جمله حوزه روابط‌عمومی را بیشتر کند.

شایان ذکر است در ابتدای مراسم دکتر فرنقی زاد، مدیرکل دفتر ریاست و روابط عمومی، گزارشی از اقدامات و عملکرد یک سال گذشته دفتر ارائه کرد. همچنین در پایان با اهدای گل از زحمات همکاران قدردانی شد.

X