استفاده املاک و مستغلات از هوش مصنوعی برای افزایش فروش
نمایندگان املاک و مستغلات برای افزایش فروش به دنبال هوش مصنوعی هستند:
رهبران فناوری اطلاعات می گویند ، املاک و مستغلات از ، تلاش های هوش مصنوعی درپیشرفت محاسبات ابری و تجزیه و تحلیل داده ها و همچنین بهبود الگوریتم ها بهره می برند.
ریزوان اختر می گوید : "هوش مصنوعی می تواند در ساده سازی و اتوماسیون فرایندهایی که انسان به طور سنتی درگیر آنهاست است ، نقش بسزایی داشته باشد."
رهبران فناوری اطلاعات می گویند در حالی که خرید و فروش خانه ها همچنان یک کار نمایندگی محور است ، این ابزارها می توانند تلاش آنها را به ویژه در بازار با قیمت های رکوردی و موجودی محدودافزایش دهند.
جوزف سیروش گفت : با ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی میتوان پیش بینی کرد که ایا افرادی که با دفتر مستغلات تماس می گیرند ظرف یک سال خانه های خود را می فروشند یا خیر ؟
مایک دل پریت ، محقق مقیم فناوری املاک و مستغلات در دانشگاه کلرادو بولدر ، گفت: "هوش مصنوعی می تواند برای نمایندگان از راه های افزایشی ارزش ایجاد کند اما املاک و مستغلات همیشه یک صنعت به شدت متمرکز بر مردم خواهد بود. شرکت های املاک و مستغلات گاهی اوقات توانایی خود را در فن آوری و هوش مصنوعی برای جذب نمایندگان تبلیغ می کنند. بیشتر افراد در صنعت املاک و مستغلات در مورد هوش مصنوعی به عنوان نقطه تمایز صحبت می کنند اما واقعیت موجود این است که بیشتر یک عنوان بازاریابی است."
225000402.091