ابعاد، چالش ها و راهکارهای حمایت از مصرف کننده در اقتصاد دیجیتال

شماره :
46609
آخرین به روزرسانی :
شنبه 1402/07/8 ساعت 12:31
دسته بندی

ابعاد، چالش ها و راهکارهای حمایت از مصرف کننده در اقتصاد دیجیتال

روندهـای جدیـد نـوآوری و فناوریهـای جدیـد باعـث توسـعه فعالیت هـای اقتصـادی و اجتماعـی متعـدد در فضـای دیجیتـال و ظهـور اقتصـاد دیجیتـال و افزایـش بهـره وری شـده اسـت.

حمایت از حقوق مصرف کننـدگان یکی از مقوله هایی است که در ایــران بـه صـورت جـدی بـه آن توجه نشده و نیازمند پیش بینی قوانین جامع است تا امـکان احقـاق حق مصرف کنندگان به وجـود آیـد. لـذا نیـاز اسـت تـا همـه ابعـاد حمایـت از مصـرف کننـده مـورد بررسـی قـرار گرفتـه و بـا وجـود مزيتهايـی کـه در اقتصـاد ديجيتـال وجـود دارد، هنـگام ورود بـه بـازار اقتصـاد دیجیتـال همـه ابعـادی کـه موجـب آسـیب پذیـری شـخصی به مصرف کننــدگان میشــد را مد نظـر قرار داد، تـا بـر اسـاس آن بتـوان راهکارهایـی را بـرای کشـور پیشـنهاد داد.

لینک دانلود گزارش: ابعاد، چالش ها و راهکارهای حمایت از مصرف کننده در اقتصاد دیجیتال

X