آینده هوش مصنوعی در سال 2021

شماره :
41981
آخرین به روزرسانی :
سه شنبه 1402/06/28 ساعت 16:39
دسته بندی

آینده هوش مصنوعی در سال 2021

هوش مصنوعی در حال حاضر بخش بزرگی از جهان ما است که بر نتایج جستجوی آنلاین و نحوه خرید تأثیر می گذارد.

علاقه به هوش مصنوعی باعث جذب سرمایه گذاری طولانی مدت در استفاده از هوش مصنوعی در چندین صنعت ، به ویژه در خدمات مشتری ، تشخیص پزشکی و وسایل نقلیه خودران شده است. افزایش داده های موجود از طریق تحقیقات الگوریتم های بهتری ایجاد کرده است که سیستم های AI پیچیده تری را فراهم می کند که تجربه کاربر را با موتورهای جستجو و ابزار ترجمه آنلاین بهبود می بخشد ، اما همچنین به این معنی است که مشاغل می توانند تمرکز بیشتری بر فروش و بازاریابی به مشتریان و بازارهای مالی داشته باشند. دستیاران مجازی قادر به رسیدگی بیش از ساده ترین درخواست ها هستند.

امنیت سایبری:

بهبودهای سیستم AI شامل پردازش حجم عظیمی از داده ها است که به قدرت محاسباتی و الگوریتم ها و ابزارهای بهتر نیاز دارد. استفاده از رمزنگاری و بلاکچین ساخت این پیشرفت ها را آسان تر کرده است زیرا آنها می توانند داده ها را در حالی که اطلاعات شرکت را محرمانه نگه می دارند به اشتراک بگذارند. وقتی صحبت از امنیت سایبری گسترده تری می شود ، هوش مصنوعی در شناسایی و پیش بینی تهدیدات امنیت سایبری حیاتی است. این امر به ویژه در مورد کازینوهای آنلاین مانند کازینو استارسپینز ، که در آن پول واقعی درگیر است ، صادق است ، بنابراین باید از حساب های بانکی افراد محافظت شود. امنیت در حال حاضر خوب است ، اما هوش مصنوعی امنیت را به سطحی می رساند که شنیدن هرگونه نقض امنیت در وب سایت ها و برنامه های بازی آنلاین به ندرت اتفاق می افتد.

رانندگی خودمختار:

فقط تسلا نیست که بر رانندگی خودمختار تمرکز دارد. وسایل نقلیه نیمه مستقل فعلی هنوز به راننده نیاز دارند اما فناوری پیشرفته تاریخ اولین درایو کاملاً خودکار را به ارمغان می آورد. تقریباً مطمئناً قبل از مشاهده اتومبیل های خودران در جاده ها تاخیرهایی به وجود خواهد آمد ، زیرا به دلیل وجود موضوعات خاردار پیرامون مسئولیت در موارد تصادفات. با وجود این پیش بینی می شود حدود 15 درصد از وسایل نقلیه فروخته شده در سال 2030 کاملاً مستقل باشند.

چت بات :

یکی دیگر از موارد استفاده از هوش مصنوعی در مواردی که تحقیقات و توسعه ادامه دارد ، با عوامل مکالمه است که معمولاً با نام chatbots شناخته می شوند. این موارد بیشتر در خدمات مشتری و مراکز تماس استفاده می شود. Chatbots اکنون محدود شده است ، اما آینده هوش مصنوعی در سال 2021 شاهد بهبود نحوه مدیریت وظایف مشتری خواهد بود. این از طریق دستیاران هوش مصنوعی رو به مشتری است که به عنوان اولین مرکز تماس برای درخواست های مشتری عمل می کنند ، سوالات ساده را ارسال می کنند و مشکلات پیچیده را به نمایندگان زنده ارسال می کنند. دستیارهای هوش مصنوعی پشتیبانی عامل وجود دارد که توسط نمایندگان سرویس دهنده خدمات مشتری مستقیمی که برای حمایت از آنها در هنگام تعامل با مشتریان استفاده می شوند ، باعث بهبود بهره وری می شود. بسیاری از این موارد با پیشرفت در درک زبان طبیعی در صورت دور شدن از مجموعه های محدود پاسخ هایی که پاسخ ساده ای به سوالات ساده ارائه می دهند ، پشتیبانی خواهند شد.

پزشکی:

اگرچه دیدن اینکه هوش مصنوعی تا چه حد می تواند پیش رود هیجان انگیز است ، مدل های هوش مصنوعی پیچیده هستند و هنوز برای کارایی بیشتر آنها باید کار زیادی انجام شود. خوشبختانه ، کسانی که از هوش مصنوعی استفاده می کنند به لطف استفاده از هوش مصنوعی قابل توضیح (XAI) لازم نیست که با فناوری درک کنند. در حوزه پزشکی ، این بدان معناست که تشخیصی که توسط یک مدل هوش مصنوعی ایجاد می شود ، تجزیه و تحلیل پشت تشخیص را برای پزشک فراهم می کند ، این اطلاعاتی است که برای بیمار نیز قابل درک است.

تجارت الکترونیک:

از بازاریابی تا تحقق و توزیع هوش مصنوعی همچنان در تجارت الکترونیکی برای هر بخش تجاری نقش اصلی را بازی می کند. در حال حاضر ، تلفیق مدلهای مختلف هوش مصنوعی دشوار است ، اما تحقیقات مشترک بین غولهای فناوری مانند مایکروسافت ، آمازون و دیگران منجر به ساخت یک تبادل شبکه عصبی باز (ONNX) شده است تا امکان ادغام را فراهم کند. پیش بینی می شود این پایه و اساس کلیه هوش مصنوعی در آینده باشد. این امکان ارتباطات پیچیده گپ باکس و سایر پیشرفت های خرید شخصی و همچنین تبلیغات هدفمند مبتنی بر تصویر و اتوماسیون انبار و موجودی را فراهم می کند.

جستجوی کار:

امروزه ، حدود 75 درصد از برنامه های شغلی توسط سیستم ردیابی متقاضی خودکار که با هوش مصنوعی تغذیه می شود ، قبل از اینکه توسط یک انسان دیده شود ، رد می شوند. افراد جویای کار می توانند از همان فناوری هوش مصنوعی برای اسکن برنامه خود و مقایسه آن با شرح شغل استفاده کنند. متقاضیان شغل تغییرات پیشنهادی را در برنامه دریافت می کنند تا با عبور از روند سیستم ردیابی متقاضی مطابقت بیشتری داشته باشد.

-روندهای شکل دهنده آینده هوش مصنوعی قدرت پردازش:

یکی از بزرگترین چالشهای محاسباتی میزان انرژی مورد نیاز برای حل مشکلات پیچیده تر است. در موارد تشخیص گفتار ، تراشه های مجهز به هوش مصنوعی درون پردازنده های با کارایی بالا برای بهبود کارایی لازم هستند. صورتحساب برق برای یک مدل AI با زبان فوق العاده شارژ 4.6 میلیون دلار برآورد شده است. واقعیت گسترده (XR): واقعیت گسترده (XR) لمس ، طعم و بو را به دنیای واقعیت مجازی یا واقعیت افزوده اضافه می کند تا یک تجربه غوطه وری پیشرفته ارائه دهد. فولکس واگن در حال حاضر از ابزار XR استفاده می کند تا مشتریان بتوانند اتومبیل های خود را به صورت سه بعدی تجربه کنند.

208000323.009

X