آینده شرکت های مبتنی بر هوش مصنوعی

شماره :
41895
آخرین به روزرسانی :
سه شنبه 1402/06/28 ساعت 16:38
دسته بندی

آینده شرکت های مبتنی بر هوش مصنوعی

شرکت ها را مانند موجود زنده زنده تصور کنید که به طور طبیعی بر اساس محیط سازگار می شود. محصولات و خدمات آن در صورت لزوم رشد می کنند ، کوچک می شوند ، دفاع می کنند و بهبود می یابند. این آینده شرکت مبتنی بر هوش مصنوعی است.

ما در یک زمان بی سابقه زندگی می کنیم. نوآوری های فناوری ، مدل های تجاری موجود صنعت را مختل می کند ، در برخی موارد کاملا جایگزین صنایع موجود می شود و به طور مداوم و اساسی شیوه زندگی و تعامل ما را تغییر می دهد.

در مقایسه با انقلاب صنعتی و انقلاب اینترنتی ، انقلاب هوش مصنوعی با سرعت بیشتری پیش می رود. در دهه های آینده ، هوش مصنوعی عمیقا بر همه جنبه های زندگی روزمره ما ، از خانه ، کار ، و جامعه تأثیر می گذارد.

ماروین مینسکی ، پدر هوش مصنوعی ، در کتاب اصلی خود ، جامعه ذهن ، نظریه ای ارائه داد که توصیف می کند چگونه یک "جامعه" از اجزای بسیار ریزی که خود بی فکر هستند ، می تواند یک ذهن هوشمند تشکیل دهد.

این یک بینش عمیق است. این نظریه تا حد زیادی ثابت شده است که درست است ، تکنیک های مورد استفاده برای اتصال تعداد زیادی از قطعات کوچک باید کشف شوند و نسلهای زیادی ا آزمون و خطا را تجربه کنند تا همگرایی شبکه های عصبی ، یادگیری ماشین ، یادگیری عمیق و گسترده پردازش و محاسبه داده ها ترکیب درستی را نشان دهد.

تعامل مشتری:

اولین مشارکت مشتری است ، تمرکز برای کمک به بهبود تجربه مشتری ، ارائه محصولات و خدمات شخصی و اتوماسیون کارهای روزمره خدمات مشتری مانند پشتیبانی مرکز تماس است. طبق نظرسنجی اخیر از 200 رهبر بازاریابی توسط Forbes Insights و Arm Treasure Data 40٪ از مدیران گزارش دادند که تلاشهای شخصی سازی مشتری آنها تأثیر مستقیم بر حداکثر فروش ، اندازه سبد و سود در کانالهای مستقیم مصرف کننده داشته است .

37٪ دیگر گفتند که از طریق توصیه های محصول یا محتوا ، افزایش فروش و ارزش ماندگاری مشتری را تجربه کرده اند. بیش از یک سوم پاسخ دهندگان در نتیجه استراتژی های شخصی سازی ، شاهد افزایش فرکانس معاملات خود بوده اند.

225000414.120

X