آژانس جهانی رزرو و مدیریت سفرهای تجاری اپلیکیشن «SAM» مبتنی بر هوش مصنوعی را راهاندازی میکند
آژانس جهانی رزرو و مدیریت سفرهای تجاری، Corporate Traveller، برنامه «دستیار هوشمند برای موبایل» (SAM) خود را مجدداً راه اندازی کرده است.
این پلتفرم توانایی رزرو مستقیم پروازها و هتل ها را دارد و در پشت یک نظرسنجی نشان می دهد که مسافران به دنبال اطلاعات و به روز رسانی های بلادرنگ در محیط جدید سفر هستند.
نظرسنجی از 535 کسب و کار استرالیایی نشان داد که اگر در سفر مشکلی پیش بیاید، از هر پنج رزرو کننده و تصمیم گیرنده سفر، سه نفر محل تماس کارمندان مسافرتی هستند.
56 درصد می گویند که مایلند در صورت تاخیر در پرواز مسافر، اعلان دریافت کنند، در حالی که 47 درصد اهمیت بالایی برای دسترسی به سیستم ردیابی مسافر برای مدیریت هشدارها و اجرای گزارش ها قائل هستند.
اپلیکیشن SAM تلاش کرده است تا با این خواسته های نوظهور مشتریان سازگار شود.
هدف این برنامه شخصی سازی اطلاعات ارائه شده به مسافران بسته به زمینه سفر خاص آنهاست. این می تواند به معنای ارسال گزارش وضعیت پرواز، تغییرات دروازه سوار شدن، گزارش های آب و هوا و ترافیک، و همچنین آخرین هشدارها و اطلاعات در مورد بسته شدن مرزها و محدودیت هایی باشد که بر منطقه تأثیر می گذارد.
تام والی، مدیر کل Corporate Traveller، میگوید: "SAM یک برنامه دستیار سفر جیبی قدرتمند است که با هوش مصنوعی کار میکند و اطمینان میدهد مسافران تمام اطلاعات ضروری مورد نیاز خود را در دسترس دارند. برنامه های سفر، اعلان ها، به روز رسانی ها، نکات و هشدارها - همه آنها در زمان واقعی، 24-7 تحویل داده می شوند."
والی اضافه کرد: "بهجز بهروزرسانیهای منظم کووید-19، مشتریان ما به مرکز اخبار سفر ما دسترسی خواهند داشت، و این تنها با یک کلیک فاصله دارد. این یک تصویر جهانی از اخبار سفر کووید، محدودیت ها و هشدارها، مسیرهای خطوط هوایی و اطلاعات مسافران ارائه می دهد."
203000908.347